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디자인/디자인 이야기

BMW의 직원이 회사에서 일할때 타는것

by 코코리★ 2018. 5. 24.
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BMW segways into micro-mobility with a personal mover concept for campus employees

BMW는 캠퍼스 직원을위한 개인 이동 개념으로 마이크로 이동성을 추구합니다.



개인용 발동기는 곧 BMW 의 유명한 자동차  브랜드 의 전세계 캠퍼스를 침범할 것입니다. 그러나 그들은 당신이 기대하는 것이 아닙니다.  설계가 내부 팀에 의해 마무리되고 있습니다. 그것은 설계 문제에 직면했을 때 수천 명의 엔지니어와 기계를 가지고있는 것이 확실합니다. BMW 직원을위한 마이크로 모빌리티 개념은 전세계 사이트에서 사용할 수 있습니다. 그것은 공장 주변의 단조로운 출퇴근을 최소화 할 것입니다. 이 개념은 일상 작업을 위해 앞뒤로 이동해야하는 물체를 운반하는 데에도 사용됩니다. 이 프로젝트는 BMW가 항상 이동성에 대해 생각하고 있으며 자동차의 모든 측면 - 자동차 외부에서 발생하는 이동성 -에 대해 어떻게 변화 하는지를 보여주기 위해 진행됩니다.


personal movers are soon to invade the many worldwide campuses of the famed BMW automative brand, but they’re not what you’d expect. the design is being finalized by an in house team. it certainly pays to have thousands of engineers and mechanics when faced with a design problem. the micro-mobility concept for BMW employees is to be available at sites worldwide. it will minimize the monotonous commutes around the factory. the concept will also be used for transporting objects that need to be carried back and forth for daily tasks. the project just goes to show how BMW is always thinking about mobility and how it is changing for all aspects of life — even the mobility that takes place outside of your car.







이미지 예의 BMW 그룹



본사는 BMW 그룹의 플랜트 및 물류 센터의 직원들이 때로는 하루 최대 12 킬로미터를 도보로 감당하고 작업을보다 유동적이고 즐겁게하기 위해 행동에 옮겼음을 알게되었습니다. BMW 그룹은 거대한 캠퍼스를 항해하는 해결책으로 BMW 개인 이동 개념 (BMW의 세그웨이 해석)을 제안했습니다. 공장 바닥에서 프로토콜을 변경하는 것은 단순한 영리한 사고와 약간의 팅크 작업이 아닙니다. BMW 그룹의 연구 및 기술 하우스 전문가 인 garching은 bmw 그룹의 중앙 애프터 ​​마켓 물류를 운영하는 직원들과 함께 이러한 과제에 착수했습니다. 네트워크는 dingolfing 위치에 있습니다.


the corporate headquarters realized that employees at BMW group plants and logistics centres sometimes cover up to 12 kilometres per day on foot and sprung into action to make their work more fluid and enjoyable. BMW group has proposed BMW personal mover concept (BMW’s interpretation of the segway) as solution to navigating their sprawling campuses. but it’s not just clever thinking and a bit of tinkering required to change the protocol in the factory floors, ‘experts from the BMW group research and technology house in garching took up this challenge, together with the staff who run the bmw group’s central aftersales logistics network at the dingolfing location.’







많은 계획과 법률 / 안전 이야기가 있은 후 판매 논리 조직 네트워크 리차드 카미 세크가 운영하기 시작한 운영 책임자는 다음과 같이 요약했습니다.  ' 유연하고 조작하기 쉽고, 기민하고, 전기적이고, 매우 민첩하고 기울임 방지가되어야합니다. 시간, 개체를 들고 적합합니다. 개인 발동기 개념은이 모든 것을 할 수 있으며 운전하는 것도 재미 있습니다. 우리는 가능한 한 빨리 사용하기를 희망합니다! '  개인 무버 개념은 가속하지 않을 때 BMW i3와 유사하게 회복 할 수 있습니다. 방출 된 제동 에너지를 배터리로 다시 공급합니다. 아무리 부진해도 전기 드라이브는 최대 25 km / h까지 가속합니다. 그것은 빠르며 재미 있습니다. 설치된 셀은 약 20-30 킬로미터의 범위를 보장 할 수 있습니다. 


after much planning and legal/safety talk, head of the operations central after sales logicistcs network richard kamissek sums up: ‘it had to be flexible, easy to manoeuvre, zippy, electric, extremely agile and tilt-proof – and, at the same time, suitable for carrying objects. the personal mover concept can do all of this – and is also fun to drive. we hope to start using it as soon as possible!’  the personal mover concept can recuperate similar to the BMW i3 when not accelerating. it feeds released braking energy back into the battery. by no means sluggish, the electric drive accelerates up to a maximum of 25 km/h. it’s fast and it is also fun. the installed cells can guarantee a range of about 20-30 kilometres. 









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