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Adobe Illustrator & Photoshop tutorial: Create urban type
소개
의심의 여지가 없습니다. 런던은 엉덩이입니다. 이 튜토리얼에서는 네덜란드에 기반을 둔 디자이너 Bram Vanhaeren이 작년 올림픽, 지하 클럽 장면 및 높은 곳에서의 전망에서 영감을 얻은 도시에 대한 모든 것을 그려내는 새로운 작품을 제작하여 감탄을 표시합니다.이 마스터 클래스는 당신의 타이포그래피 그림 신선한 터치와 전통과 디지털 미디어로 실험, 패턴과 질감을 혼합하여 작업에 특별한 개인적인 불꽃을 불어 넣으십시오. 이 자습서에서는 기본 Illustrator 및 Photoshop 기술과 수채화 물감이 필요합니다. 그 후에는 인쇄술 및 사설에서 사진 조작에 이르는 실용적인 기법을 습득해야합니다 .2-3 시간 완료 Software Adobe Photoshop , 일러스트 레이터
Intro
There’s no doubt about it, London is hip. In this tutorial Holland-based designer Bram Vanhaeren shows his admiration by creating a new piece that draws on all that’s great about the city – taking inspiration from last year's Olympics, underground club scenes, and the vista from up high.This masterclass is about giving your typography illustration a fresh touch and experimenting with traditional and digital media, mixing patterns and textures to give your work an extra personal spark. For this tutorial you will need basic Illustrator and Photoshop skills, as well as some watercolour paint.Afterwards, you should have acquired hands-on techniques you can use on work ranging from typography and editorial to photo manipulation.Time to complete2-3 hoursSoftwareAdobe Photoshop, Illustrator
1 단계
Illustrator에서 새 문서를 엽니 다. 좋아하는 글꼴로 텍스트를 입력하십시오 - 나는 Avant Garde Bold를 선택했습니다. 텍스트를 선택하고 유형> 아웃 라인 만들기로 이동하십시오. 이제 각 문자를 개별적으로 조정할 수 있습니다.
Step 1
Open a new document in Illustrator. Type your text with any font you like – I chose Avant Garde Bold. Select your text and go toType > Create Outlines. Now you can adjust each letter separately.
2 단계
원하는 위치에 앉을 때까지 텍스트를 움직여보십시오. 나는 빨간 줄을 몇 개 놓았는데,이 줄은 텍스트 줄을 긋는 데 도움을 주었고, 올바른 구성을 찾으면 제거했습니다.
Step 2
Move your text around until it’s sitting in the position you want. I placed some red squares, which helped me to line the text up, and removed them once I found the right composition.
3 단계
타이포그래피를 완성하려면 펜 도구 (P)를 사용하여 문자를 연결하여 원하는 연결을 그립니다. 이 경우에는 직사각형 직사각형이 두 개 필요합니다. 패스 파인더를 사용하여 모두 병합 할 수 있습니다. 이제 완성 된 타이포그래피로 작업 할 수있게되었습니다.
Step 3
To complete the typography, connect the letters using the Pen tool (P) to draw the connection you desire. In this case we just need a couple of oblique rectangles. You can use Pathfinder to merge them all together. Now we have our finished typography to work with.
4 단계
이 단계에서 우리는 일부 편지에 페이드 효과를 추가 할 것입니다. 먼저 두 개의 흰색 삼각형을 만듭니다. 펜 도구 (P)를 가져 와서 평평한면이 위를 향하게하고 날카로운면이 아래를 향하게하여 삼각형을 만듭니다. 이 모양을 복제하고 문자의 한면을 가로 질러 삼각형을 배치하십시오.
Step 4
In this Step we’re going to add a fade effect on some of our letters. First, create two white triangles. Take the Pen tool (P), and create a triangle with flat side on top, and sharp side downwards. Duplicate this shape and place the triangles straddling one side of the letter.
5 단계
객체> 혼합> 혼합 옵션> 지정된 단계> 20. 혼합 도구를 사용하여 두 삼각형을 모두 클릭합니다. 결과를 즉시 렌더링해야합니다.
Step 5
Go toObject > Blend > Blend Options > Specified Steps > 20. PressWto use the Blend tool and click on both triangles. It should render the result immediately.
6 단계
이 기법을 사용하여 다양한 종류의 도형을 사용하여 벡터 기반 일러스트레이션에서 독특한 음영을 만듭니다. 이것은 내 결과입니다.
Step 6
Experiment with this technique, using different kinds of shapes to create unique shading in your vector-based illustrations. This is my result.
7 단계
Ctrl + N을 눌러서 Photoshop에서 새 문서를 열어 나중에 인쇄 할 계획이라면 300dpi로 A3 또는 A2 파일을 사용해보십시오. 실험을 원하는 경우 800 x 600 픽셀 및 72 dpi 해상도로 유지하십시오. 나는 항상 더러운 종이 질감 배경으로 시작하여 여분의 촉감을줍니다. Illustrator에서 Photoshop 문서로 작업을 드래그하고 레이어 메뉴에서 벡터 레이어를 래스터 화합니다.
Step 7
Open a new document in Photoshop by hittingCmd/Ctrl + N– if you plan to get this printed later, try an A3 or A2 file at 300dpi. If you just want to experiment, keep it at 800 x 600 pixels and 72dpi resolution. I always start with a dirty paper texture background, to give it an extra touch. Drag your work from Illustrator to your Photoshop document and Rasterize your vector layer (in the Layer menu).
8 단계
[레이어] 팔레트에서 [레이어]를 클릭하여 [텍스트 / Ctrland]를 클릭하여 텍스트를 선택합니다. 이 선택 항목을 복사하여 배경 텍스처 레이어에 붙여 넣으면 흰색 배경이 제거됩니다. 타이포그래피가 이제 텍스처의 일부가되어야합니다. 블렌드 모드를 곱하기로 변경하면 흰색 부분이 백그라운드에서 사라집니다. 우리가 선택한 블렌딩 모드는 패스 파인더가있는 텍스트에서 삼각형을 제거 할 수 없다는 것을 의미하므로 Photoshop에서이 작업을 수행해야합니다.
Step 8
Select your text by holdingCmd/Ctrland clicking on the layer in the Layers palette. Copy this selection and paste it to the background texture layer to get rid of the white background. Your typography should now be part of the texture. Change the Blend Mode to Multiply, so the white parts disappear in the background. This must be done in Photoshop because the blending mode we’ve chosen means we can’t remove the triangles from the text with the Pathfinder.
9 단계
다음 단계에서는 새로운 패턴을 만들 것입니다. Photoshop에서 새 문서를 50 x 50 픽셀로 투명 또는 흰색 배경으로 엽니 다. 선 도구 (U)로 십자 기호를 만듭니다. 그런 다음 hitCmd / Ctrl + Ato를 모두 선택하고 수정> 패턴 정의를 선택하십시오. 나는 커다란 십자형, 작은 십자형, 점들, 선들, 사각형들과 함께 놀 수있는 많은 패턴들을 가지고 있습니다 - 그것들은 모두 매우 유용합니다. 또한 패턴을 만들기 위해 더 많은 선과 다른 모양을 시도하십시오.
Step 9
For the next Step we’re going to make a new pattern. In Photoshop, open a new document at 50 x 50 pixels with a transparent or white background. Make a cross with the Line tool (U). Next, hitCmd/Ctrl + Ato select all andEdit > Define Pattern. I have a lot of patterns to play with: big crosses, small crosses, dots, lines, squares and so on – they’re all very useful. Also try more lines and other shapes to create patterns.
10 단계
수정> 채우기로 패턴을 선택하여 패턴으로 원을 채 웁니다. 수정> 변형> 워프로 이동하여 모서리를 클릭하여 깊이를 추가하십시오. 이것을 편지 일부 뒤에 붙여 놓으십시오. 당신의 선택과 함께 플레이하면 좋은 해결책을 찾을 수 있습니다.
Step 10
Fill a circle with your pattern by going toEdit > Filland selecting your pattern. Go toEdit > Transform > Warpand pull on a corner to add depth. Place this behind some of your letters. Play with your options to come up with a good solution.
11 단계
현재 우리는 색이 많지 않습니다. 이 문제를 해결하기 위해 필자는 Pen 도구 (P)를 사용하여 Illustrator에서 모양을 만들었습니다.이 도구는 그라디언트와 텍스처를 추가하여 약간의 추가 색상을 만드는 데 기본으로 사용할 것입니다.
Step 11
At the moment we don’t have much colour. To fix this, I made a shape in Illustrator with the Pen tool (P), which I will use as a base to create some extra colour by adding gradients and textures.
12 단계
이 모양을 채우기위한 원래의 솔루션은 임의의 이미지를 사용하는 것입니다. 예를 들어, 가죽 소파 사진을 찍고 이미지에서 모양을 잘라 내고 작업을 채우기위한 검은 색 추상 텍스처가 있습니다.
Step 12
An original solution to fill this shape is to use random images. For example, take a photo of a leather sofa, cut out your shape from the image and you have an abstract black texture to fill your work with.
13 단계
텍스처로 채워진 좀 더 추상적 인 모양을 추가 한 후, 이것을 공간적으로 보여주고 싶습니다. NASA 사이트에서 놀라운 공간 이미지를 찾을 수 있습니다. 그것들을 작업 위에 올려 놓고 Blending Option을 Screen으로 설정하여 멋진 색상 효과를 만드십시오.
Step 13
After adding some more abstract shapes filled with textures, I want to give this a spacey look (you can find amazing space images on the NASA site at nasa.gov). Drop them on top of your work and set your Blending Option to Screen to create a lovely colour effect.
14 단계
지금까지 우리는 모양, 그라디언트, 패턴 및 그림을 실험했습니다. 좀 더 놀고 나면, 이것이 내가 가진 것입니다. 이 튜토리얼에서 배운 기술을 사용하여 작업을 조금 더 채우면 똑같은 일을하는 것이 좋습니다.
Step 14
So far we’ve experimented with shapes, gradients, patterns and pictures. After some more playing around, this is what I got. I suggest you do the same thing, using techniques you’ve learned in this tutorial to fill up the work a little more.
15 단계
전통적인 요소를 추가하기 위해 필자는 붓놀림을 그리기 위해 종이와 오래된 수채화 물감을 사용했다. 포토샵 브러쉬의 온라인 톤을 찾을 수 있지만, 당신 만의 창조물만큼 독특하지는 않습니다.
Step 15
To add some traditional elements, I took a paper and some old watercolours to paint brushstrokes. You can find tonnes of Photoshop brushes online, but nothing is as unique as your own creation.
16 단계
브러시 스트로크를 칠한 후 결과를 스캔하거나 사진으로 찍으십시오. 그런 다음 Photoshop에서 문서를 열고 스트로크 중 하나를 선택하고 수정> 브러쉬 사전 설정 정의로 이동하십시오. 브러시를 작업에 추가하고 Twirl 및 웨이브 왜곡과 같은 더 많은 도구로 놀아보십시오.
Step 16
After you’ve painted your brushstrokes, scan or photograph the result. Next, open the document in Photoshop, select one of your strokes and go toEdit > Define Brush Preset. Add the brushes to your work and play around with more tools, such as Twirl and Wave distortions.
소개
의심의 여지가 없습니다. 런던은 엉덩이입니다. 이 튜토리얼에서는 네덜란드에 기반을 둔 디자이너 Bram Vanhaeren이 작년 올림픽, 지하 클럽 장면 및 높은 곳에서의 전망에서 영감을 얻은 도시에 대한 모든 것을 그려내는 새로운 작품을 제작하여 감탄을 표시합니다.이 마스터 클래스는 당신의 타이포그래피 그림 신선한 터치와 전통과 디지털 미디어로 실험, 패턴과 질감을 혼합하여 작업에 특별한 개인적인 불꽃을 불어 넣으십시오. 이 자습서에서는 기본 Illustrator 및 Photoshop 기술과 수채화 물감이 필요합니다. 그 후에는 인쇄술 및 사설에서 사진 조작에 이르는 실용적인 기법을 습득해야합니다 .2-3 시간 완료 Software Adobe Photoshop , 일러스트 레이터
Intro
There’s no doubt about it, London is hip. In this tutorial Holland-based designer Bram Vanhaeren shows his admiration by creating a new piece that draws on all that’s great about the city – taking inspiration from last year's Olympics, underground club scenes, and the vista from up high.This masterclass is about giving your typography illustration a fresh touch and experimenting with traditional and digital media, mixing patterns and textures to give your work an extra personal spark. For this tutorial you will need basic Illustrator and Photoshop skills, as well as some watercolour paint.Afterwards, you should have acquired hands-on techniques you can use on work ranging from typography and editorial to photo manipulation.Time to complete2-3 hoursSoftwareAdobe Photoshop, Illustrator
1 단계
Illustrator에서 새 문서를 엽니 다. 좋아하는 글꼴로 텍스트를 입력하십시오 - 나는 Avant Garde Bold를 선택했습니다. 텍스트를 선택하고 유형> 아웃 라인 만들기로 이동하십시오. 이제 각 문자를 개별적으로 조정할 수 있습니다.
Step 1
Open a new document in Illustrator. Type your text with any font you like – I chose Avant Garde Bold. Select your text and go toType > Create Outlines. Now you can adjust each letter separately.
2 단계
원하는 위치에 앉을 때까지 텍스트를 움직여보십시오. 나는 빨간 줄을 몇 개 놓았는데,이 줄은 텍스트 줄을 긋는 데 도움을 주었고, 올바른 구성을 찾으면 제거했습니다.
Step 2
Move your text around until it’s sitting in the position you want. I placed some red squares, which helped me to line the text up, and removed them once I found the right composition.
3 단계
타이포그래피를 완성하려면 펜 도구 (P)를 사용하여 문자를 연결하여 원하는 연결을 그립니다. 이 경우에는 직사각형 직사각형이 두 개 필요합니다. 패스 파인더를 사용하여 모두 병합 할 수 있습니다. 이제 완성 된 타이포그래피로 작업 할 수있게되었습니다.
Step 3
To complete the typography, connect the letters using the Pen tool (P) to draw the connection you desire. In this case we just need a couple of oblique rectangles. You can use Pathfinder to merge them all together. Now we have our finished typography to work with.
4 단계
이 단계에서 우리는 일부 편지에 페이드 효과를 추가 할 것입니다. 먼저 두 개의 흰색 삼각형을 만듭니다. 펜 도구 (P)를 가져 와서 평평한면이 위를 향하게하고 날카로운면이 아래를 향하게하여 삼각형을 만듭니다. 이 모양을 복제하고 문자의 한면을 가로 질러 삼각형을 배치하십시오.
Step 4
In this Step we’re going to add a fade effect on some of our letters. First, create two white triangles. Take the Pen tool (P), and create a triangle with flat side on top, and sharp side downwards. Duplicate this shape and place the triangles straddling one side of the letter.
5 단계
객체> 혼합> 혼합 옵션> 지정된 단계> 20. 혼합 도구를 사용하여 두 삼각형을 모두 클릭합니다. 결과를 즉시 렌더링해야합니다.
Step 5
Go toObject > Blend > Blend Options > Specified Steps > 20. PressWto use the Blend tool and click on both triangles. It should render the result immediately.
6 단계
이 기법을 사용하여 다양한 종류의 도형을 사용하여 벡터 기반 일러스트레이션에서 독특한 음영을 만듭니다. 이것은 내 결과입니다.
Step 6
Experiment with this technique, using different kinds of shapes to create unique shading in your vector-based illustrations. This is my result.
7 단계
Ctrl + N을 눌러서 Photoshop에서 새 문서를 열어 나중에 인쇄 할 계획이라면 300dpi로 A3 또는 A2 파일을 사용해보십시오. 실험을 원하는 경우 800 x 600 픽셀 및 72 dpi 해상도로 유지하십시오. 나는 항상 더러운 종이 질감 배경으로 시작하여 여분의 촉감을줍니다. Illustrator에서 Photoshop 문서로 작업을 드래그하고 레이어 메뉴에서 벡터 레이어를 래스터 화합니다.
Step 7
Open a new document in Photoshop by hittingCmd/Ctrl + N– if you plan to get this printed later, try an A3 or A2 file at 300dpi. If you just want to experiment, keep it at 800 x 600 pixels and 72dpi resolution. I always start with a dirty paper texture background, to give it an extra touch. Drag your work from Illustrator to your Photoshop document and Rasterize your vector layer (in the Layer menu).
8 단계
[레이어] 팔레트에서 [레이어]를 클릭하여 [텍스트 / Ctrland]를 클릭하여 텍스트를 선택합니다. 이 선택 항목을 복사하여 배경 텍스처 레이어에 붙여 넣으면 흰색 배경이 제거됩니다. 타이포그래피가 이제 텍스처의 일부가되어야합니다. 블렌드 모드를 곱하기로 변경하면 흰색 부분이 백그라운드에서 사라집니다. 우리가 선택한 블렌딩 모드는 패스 파인더가있는 텍스트에서 삼각형을 제거 할 수 없다는 것을 의미하므로 Photoshop에서이 작업을 수행해야합니다.
Step 8
Select your text by holdingCmd/Ctrland clicking on the layer in the Layers palette. Copy this selection and paste it to the background texture layer to get rid of the white background. Your typography should now be part of the texture. Change the Blend Mode to Multiply, so the white parts disappear in the background. This must be done in Photoshop because the blending mode we’ve chosen means we can’t remove the triangles from the text with the Pathfinder.
9 단계
다음 단계에서는 새로운 패턴을 만들 것입니다. Photoshop에서 새 문서를 50 x 50 픽셀로 투명 또는 흰색 배경으로 엽니 다. 선 도구 (U)로 십자 기호를 만듭니다. 그런 다음 hitCmd / Ctrl + Ato를 모두 선택하고 수정> 패턴 정의를 선택하십시오. 나는 커다란 십자형, 작은 십자형, 점들, 선들, 사각형들과 함께 놀 수있는 많은 패턴들을 가지고 있습니다 - 그것들은 모두 매우 유용합니다. 또한 패턴을 만들기 위해 더 많은 선과 다른 모양을 시도하십시오.
Step 9
For the next Step we’re going to make a new pattern. In Photoshop, open a new document at 50 x 50 pixels with a transparent or white background. Make a cross with the Line tool (U). Next, hitCmd/Ctrl + Ato select all andEdit > Define Pattern. I have a lot of patterns to play with: big crosses, small crosses, dots, lines, squares and so on – they’re all very useful. Also try more lines and other shapes to create patterns.
10 단계
수정> 채우기로 패턴을 선택하여 패턴으로 원을 채 웁니다. 수정> 변형> 워프로 이동하여 모서리를 클릭하여 깊이를 추가하십시오. 이것을 편지 일부 뒤에 붙여 놓으십시오. 당신의 선택과 함께 플레이하면 좋은 해결책을 찾을 수 있습니다.
Step 10
Fill a circle with your pattern by going toEdit > Filland selecting your pattern. Go toEdit > Transform > Warpand pull on a corner to add depth. Place this behind some of your letters. Play with your options to come up with a good solution.
11 단계
현재 우리는 색이 많지 않습니다. 이 문제를 해결하기 위해 필자는 Pen 도구 (P)를 사용하여 Illustrator에서 모양을 만들었습니다.이 도구는 그라디언트와 텍스처를 추가하여 약간의 추가 색상을 만드는 데 기본으로 사용할 것입니다.
Step 11
At the moment we don’t have much colour. To fix this, I made a shape in Illustrator with the Pen tool (P), which I will use as a base to create some extra colour by adding gradients and textures.
12 단계
이 모양을 채우기위한 원래의 솔루션은 임의의 이미지를 사용하는 것입니다. 예를 들어, 가죽 소파 사진을 찍고 이미지에서 모양을 잘라 내고 작업을 채우기위한 검은 색 추상 텍스처가 있습니다.
Step 12
An original solution to fill this shape is to use random images. For example, take a photo of a leather sofa, cut out your shape from the image and you have an abstract black texture to fill your work with.
13 단계
텍스처로 채워진 좀 더 추상적 인 모양을 추가 한 후, 이것을 공간적으로 보여주고 싶습니다. NASA 사이트에서 놀라운 공간 이미지를 찾을 수 있습니다. 그것들을 작업 위에 올려 놓고 Blending Option을 Screen으로 설정하여 멋진 색상 효과를 만드십시오.
Step 13
After adding some more abstract shapes filled with textures, I want to give this a spacey look (you can find amazing space images on the NASA site at nasa.gov). Drop them on top of your work and set your Blending Option to Screen to create a lovely colour effect.
14 단계
지금까지 우리는 모양, 그라디언트, 패턴 및 그림을 실험했습니다. 좀 더 놀고 나면, 이것이 내가 가진 것입니다. 이 튜토리얼에서 배운 기술을 사용하여 작업을 조금 더 채우면 똑같은 일을하는 것이 좋습니다.
Step 14
So far we’ve experimented with shapes, gradients, patterns and pictures. After some more playing around, this is what I got. I suggest you do the same thing, using techniques you’ve learned in this tutorial to fill up the work a little more.
15 단계
전통적인 요소를 추가하기 위해 필자는 붓놀림을 그리기 위해 종이와 오래된 수채화 물감을 사용했다. 포토샵 브러쉬의 온라인 톤을 찾을 수 있지만, 당신 만의 창조물만큼 독특하지는 않습니다.
Step 15
To add some traditional elements, I took a paper and some old watercolours to paint brushstrokes. You can find tonnes of Photoshop brushes online, but nothing is as unique as your own creation.
16 단계
브러시 스트로크를 칠한 후 결과를 스캔하거나 사진으로 찍으십시오. 그런 다음 Photoshop에서 문서를 열고 스트로크 중 하나를 선택하고 수정> 브러쉬 사전 설정 정의로 이동하십시오. 브러시를 작업에 추가하고 Twirl 및 웨이브 왜곡과 같은 더 많은 도구로 놀아보십시오.
Step 16
After you’ve painted your brushstrokes, scan or photograph the result. Next, open the document in Photoshop, select one of your strokes and go toEdit > Define Brush Preset. Add the brushes to your work and play around with more tools, such as Twirl and Wave distortions.
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