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Photoshop tutorial: Create mile-high 3D type in Illustrator and composite it into your art in Photoshop
소개
판타지 이미지에는 치즈 냄새, 용, 관대함이있는 엘프가 포함될 필요가 없습니다. 그러나 그들이 필요로하는 것은 조심스럽게, 회화 적 색, 흐릿한 조명 및 상세한 텍스처링으로 고려됩니다. 또한 : 86 Best Photoshop 자습서이 자습서에서 Fabio Sasso는 신중한 합성을 통해 광택 있고 자세한 판타지 모양을 얻는 방법을 보여줍니다. 레이어 및 혼합 모드가 있습니다. Illustrator에서 유형을 돌출 한 다음 Photoshop의 텍스처 및 기타 세부 사항에 합성합니다. 마지막으로 이미지에 완벽하게 맞도록 좌초 된 공주 그림과 몇 가지 세부 사항을 추가합니다. 소프트웨어 어도비 일러스트 레이터 CS2 이상 어도비 포토샵 CS2 또는 나중에 2 시간을 완료해야합니다.
Intro
Fantasy images don’t need to include cheesy damsels, dragons and generously proportioned elves. What they do need, however, is carefully considered, painterly colours, moody lighting and detailed texturing.See also:86 Best Photoshop tutorialsIn this tutorial, Fabio Sasso shows you how to achieve that glossy, detailed fantasy look through careful compositing, and control of layers and blending modes. You’ll extrude type in Illustrator and then composite on textures and other details in Photoshop.Finally, you’ll add the stranded princess figure and a couple of details so that she fits seamlessly into the image.SoftwareAdobe Illustrator CS2 or laterAdobe Photoshop CS2 or laterTime to complete2 hours
1 단계
Illustrator에서 새 문서를 열고 'DA'를 입력하십시오. Helvetica Black은 사용할 좋은 글꼴입니다. 효과> 3D> 밀어 내기 및 경사. 축을 각각 23º, 25º 및 -45º로 설정하고 투시도를 145º로 설정하고 돌출을 865 포인트로 설정합니다. 돌출부의 측면이 밝고 어두운 부분이 밝아 질 때까지 조명을 사용하십시오.
Step 1
Open a new document in Illustrator and type ‘DA’. Helvetica Black is a good font to use. Go toEffect > 3D > Extrude & Bevel. Set the axis to 23º, 25º, and -45º respectively, set the perspective to 145º and the extrusion to 865 points.Play with the lights until the sides of the extrusion have good clear light and dark areas.
2 단계
Illustrator에서 3D 텍스트를 복사하여 새 Photoshop 문서에 붙여 넣습니다. DA가 문서의 중간에 오도록 배치하십시오. 다음으로 벽돌 텍스처를 가져옵니다. 이 하나는 Shutterstock에서 왔지만 tinyurl.com/bricktexturesandtinyurl.com/bricktextures1에서 무료 버전을 다운로드 할 수 있습니다. 타일링이 가능하고 3D 높이에 맞추려면 복제해야합니다.
Step 2
Copy the 3D text from Illustrator and paste it into a new Photoshop document. Position it so that the DA is in the middle of the document. Next, import a brick texture; this one is fromShutterstock, but you can download free versions fromtinyurl.com/bricktexturesandtinyurl.com/bricktextures1. You’ll need to duplicate it to make it tileable and fit the height of the 3D.
3 단계
수정> 변형> 왜곡으로 이동하고 점을 이동하여 3D 객체의 시점에 맞 춥니 다. 텍스처의 불투명도를 변경하여 3D 오브젝트를보고이를 원근감의 참조로 사용할 수 있습니다. 모든 직선면에서 같은 과정을 사용하십시오 - 4 단계에서 곡선 모서리를 다루십시오.
Step 3
Go toEdit > Transform > Distort, and move the points to fit the perspective of the 3D object. Change the opacity of the texture so you can see the 3D object and use it as reference for the perspective. Use the same process on all the straight sides – we’ll tackle the curved edges in step 4.
4 단계
곡면을 정렬하는 것은 매우 간단합니다. 먼저 Distort 변환 (Edit> Transform> Distort)으로 원근감을 일치시킨 다음 Edit> Transform> Warp로 이동하십시오. 메쉬를 움직여 곡면을 만들 수 있습니다. 보이는 모든면에 텍스처를 추가하십시오.
Step 4
Sorting out the curved sides is very simple: first match the perspective with the Distort transformation (Edit > Transform > Distort), then go toEdit > Transform > Warp. You can make the curved sides by moving the mesh. Add textures to all the sides that are visible.
5 단계
텍스처로 3D 오브젝트를 복제하고 레이어> 레이어 병합으로 이동하십시오. 그런 다음 필터> 기타> 높은 통과를 선택하십시오. 반경을 5 픽셀로 설정하십시오. 혼합 모드를 하드 라이트로 변경하고 DA의 색상을 흰색으로 변경합니다.
Step 5
Duplicate the 3D object with the textures and go toLayer> Merge Layers. Next, selectFilter >Other > High Pass. Set the radius to five pixels. Change the blending mode to Hard Light, and change the colour of the DA to white.
6 단계
3D 오브젝트 만 복제하고 레이어 스택의 맨 위에 놓습니다. 이제 혼합 모드를 곱하기로 변경하십시오. 벽돌 텍스처 레이어를 선택하고 이미지> 조정> 색조 및 채도로 이동합니다. 채도를 -40으로, 밝기를 -2로 줄입니다. 밝은 영역과 어두운 영역 사이의 대비를 높이고 싶습니다.
Step 6
Duplicate just the 3D object and place it at the top of the layer stack. Now change the blending mode to Multiply. Select the brick texture layer and go toImage > Adjustments > Hue and Saturation.Reduce the Saturation to -40 and the Lightness to -2. We want to increase the contrast between the light areas and the shadows.
7 단계
벽돌로 3D를 만드는 데 사용 된 모든 레이어를 선택하고 레이어> 레이어 병합으로 이동합니다. 이제 병합 된 레이어 위에 새 레이어를 만들고 레이어> 클리핑 마스크 만들기로 이동하십시오. 다음으로 필터> 렌더링> 구름으로 이동하여 배경색과 전경색이 각각 흑백으로 설정되어 있는지 확인하십시오. 마지막으로 필터> 흐리게> 가우시안 블러로 이동하여 반지름을 10 픽셀로 설정합니다. 혼합 모드를 곱하기로 변경하십시오.
Step 7
Select all the layers used to create the 3D with bricks and go toLayer > Merge Layers. Now create a new layer on top of the merged layer and go toLayer > Create Clipping Mask. Next go toFilter > Render > Clouds, making sure that your background and foreground colours are set to black and white respectively. Finally, go toFilter > Blur > Gaussian Blur, setting the radius to 10 pixels. Change the blending mode to Multiply.
8 단계
DA를 선택하고 레이어를 복제하십시오. 중간에 어두운 회색에서 밝은 회색까지 방사형 그래디언트로 채 웁니다. 레이어를 다시 복제하고 무늬 통으로 설정된 페인트 통 (G)을 사용하여 패턴 중첩으로 채 웁니다. 혼합 모드가 곱하기로 설정된 상태에서 아스팔트 또는 콘크리트 텍스처를 사용하십시오. 나는 Shutterstock에서 하나를 사용했다; 무료 DA는 attinyurl.com/concretetexturesandtinyurl.com/asphalttexture입니다. DA를 다시 복제하고 레이어> 레이어 스타일> 획으로 이동하십시오. 크기를 5 픽셀로 설정하고 그라디언트로 유형을 채우고 색상을 흑백으로 선택합니다. 각도를 -85º로 설정하십시오. 또한 패턴 오버레이를 선택하고 아스팔트 패턴을 사용하십시오. 이 레이어는 다른 DA 레이어 아래에 있습니다.
Step 8
Select the DA and duplicate the layer. Fill it with a radial gradient, from dark grey to light grey in the middle. Duplicate the layer again and fill it with a Pattern Overlay by using the Paint Bucket (G) with the source set to Pattern. Use an asphalt or concrete texture with the blending mode set to Multiply. I used one fromShutterstock; free ones are attinyurl.com/concretetexturesandtinyurl.com/asphalttexture.Duplicate the DA again and go to Layer > Layer Styles > Stroke. Set the size to five pixels, and fill type to Gradient, selecting black and white for colours. Set the angle to -85º. Also select Pattern Overlay and use an asphalt pattern. This layer will be beneath the other DA layers.
9 단계
이제 구름이있는 하늘 이미지를 추가하십시오. 사진을 배치했으면 이미지> 조정> 색조 및 채도로 이동하십시오. 값을 색조는 -8, 채도는 -50, 밝기는 10으로 변경하십시오. 그런 다음 이미지> 조정> 사진 필터로 이동하십시오. 색상을 오렌지색으로 설정하고 농도를 50 %로 설정하십시오.
Step 9
Now add an image of a sky with clouds. Once you’ve placed the picture, go toImage > Adjustments > Hue and Saturation. Change the values to -8 for the hue, -50 for the saturation, and 10 for the lightness. Then go toImage > Adjustments > Photo Filter.Set the colour to orange and the density to 50%.
10 단계
레이어> 새 채우기 레이어> 그라데이션 채우기로 이동하여 색상을 진한 회색 및 검정색으로 설정하고 스타일을 방사형으로 설정합니다. 혼합 모드를 Color Dodge로 변경 한 다음 Gradient Fill 레이어의 축소판을 두 번 클릭하면 다시 편집 할 수 있습니다. 일몰 효과를 만들기 위해 그라디언트의 중심을 이동해야합니다.
Step 10
Go toLayer > New Fill Layer > Gradient Fill, setting the colours to dark grey and black, and setting the style to Radial. Change the blending mode to Color Dodge, then double-click on the thumbnail of the Gradient Fill layer so you can edit again. We need to move the centre of the gradient to create a sunset effect.
11 단계
레이어> 새로운 조정 레이어> 그라디언트 맵으로 이동하십시오. 색상을 흑백으로 설정하고 디더 박스를 선택하십시오. 이제 혼합 모드를 Soft Light로 변경하십시오.
Step 11
Go toLayer > New Adjustment Layer > Gradient Map. Set the colour to black and white, and tick the Dither box. Now change the blending mode to Soft Light.
12 단계
더 많은 구름을 만들기 위해 브러시를 수정해야합니다. 윈도우> 브러쉬로 이동하고 일반 브러쉬를 선택하십시오. 다음 사전 설정을 적용하십시오. Shape Dynamics에서 펜 압력을 100 %로 설정하십시오. 최소 직경 21 %, 라운드 지터 30 %, 최소 진원도 34 %. 플립 X 지터와 플립 Y 지터를 사용합니다. 스 캐터링에서 양쪽 축을 틱하고, 스 캐터를 67 %로 설정하고, 지터를 20 %로 계산합니다. 텍스처에서 반전을 선택하고 스케일을 677 %로 설정하고, 텍스처마다 팁을 틱하고, 모드에서 곱하기 및 깊이와 최소 깊이를 100 %로 설정합니다. 기타 역학에서는 불투명 지터와 흐름 지터를 100 %로 설정하고 컨트롤을 Off로 설정합니다. 흰색을 사용하여 구름을 페인팅 할 수 있습니다. 구름을 깊이 추가 할 수 있습니다.
Step 12
To create more clouds we need to modify a brush. Go toWindow > Brushesand choose a regular brush. Apply the following presets: in Shape Dynamics, set pen pressure to 100%; minimum diameter to 21%, roundness jitter to 30%, and minimum roundness to 34%. Tick Flip X Jitter and Flip Y Jitter.In Scattering, tick Both Axes, set the scatter to 67%, and count jitter to 20%.In Texture, tick Invert, set the scale to 677%, tick Texture Each Tip, set the mode to Multiply, and depth and minimum depth to 100%.In Other Dynamics, turn opacity jitter and flow jitter to 100%, with control set to Off.Now you can start painting the clouds, using white, with some grey at the bottom of the clouds to add depth.
13 단계
이제 대기중인 소녀의 사진을 올려야합니다. 이것은 Shutterstock에서 왔지만, 당신은 무료로 얻을 수 있습니다 fromtinyurl.com/waitingprincess1. 사진의 배경을 추출하고 이미지에 소녀를 배치하십시오. 소녀 이미지 아래에 다른 레이어를 추가하고 검은 브러시 (B)를 잡고이 새 레이어에서 페인팅을 시작하여 소녀 아래에 그림자를 만듭니다.
Step 13
Now it’s time to place a photo of a waiting girl. This one is fromShutterstock, but you can get a free one fromtinyurl.com/waitingprincess1. Extract the background of the photo, and place the girl in your image. Add another layer beneath the girl image, grab a black brush (B), and start painting on this new layer to create a shadow beneath the girl.
14 단계
이제 새와 같은 세부 정보를 추가하고 모든 레이어를 선택하고 복제하십시오 (Cmd / Ctrl + Alt / Opt + Shift + E). 복제 된 레이어를 선택한 상태에서 필터> 흐리게> 가우시안 흐림으로 이동하여 반경을 20 픽셀로 설정합니다. 혼합 모드를 Screen으로 변경하고 불투명도를 80 %로 줄입니다. 이렇게하면 이미지에 멋진 광선이 생기고 효과가 더욱 사실적이게됩니다.
Step 14
Now add details, such as the birds, and select all layers and duplicate them (Cmd/Ctrl + Alt/Opt + Shift + E). With the duplicated layer selected, go toFilter > Blur > Gaussian Blur, setting the radius to 20 pixels. Change the blending mode to Screen and reduce the opacity to 80%. This will give the image a nice glow, and make the effect more realistic.
소개
판타지 이미지에는 치즈 냄새, 용, 관대함이있는 엘프가 포함될 필요가 없습니다. 그러나 그들이 필요로하는 것은 조심스럽게, 회화 적 색, 흐릿한 조명 및 상세한 텍스처링으로 고려됩니다. 또한 : 86 Best Photoshop 자습서이 자습서에서 Fabio Sasso는 신중한 합성을 통해 광택 있고 자세한 판타지 모양을 얻는 방법을 보여줍니다. 레이어 및 혼합 모드가 있습니다. Illustrator에서 유형을 돌출 한 다음 Photoshop의 텍스처 및 기타 세부 사항에 합성합니다. 마지막으로 이미지에 완벽하게 맞도록 좌초 된 공주 그림과 몇 가지 세부 사항을 추가합니다. 소프트웨어 어도비 일러스트 레이터 CS2 이상 어도비 포토샵 CS2 또는 나중에 2 시간을 완료해야합니다.
Intro
Fantasy images don’t need to include cheesy damsels, dragons and generously proportioned elves. What they do need, however, is carefully considered, painterly colours, moody lighting and detailed texturing.See also:86 Best Photoshop tutorialsIn this tutorial, Fabio Sasso shows you how to achieve that glossy, detailed fantasy look through careful compositing, and control of layers and blending modes. You’ll extrude type in Illustrator and then composite on textures and other details in Photoshop.Finally, you’ll add the stranded princess figure and a couple of details so that she fits seamlessly into the image.SoftwareAdobe Illustrator CS2 or laterAdobe Photoshop CS2 or laterTime to complete2 hours
1 단계
Illustrator에서 새 문서를 열고 'DA'를 입력하십시오. Helvetica Black은 사용할 좋은 글꼴입니다. 효과> 3D> 밀어 내기 및 경사. 축을 각각 23º, 25º 및 -45º로 설정하고 투시도를 145º로 설정하고 돌출을 865 포인트로 설정합니다. 돌출부의 측면이 밝고 어두운 부분이 밝아 질 때까지 조명을 사용하십시오.
Step 1
Open a new document in Illustrator and type ‘DA’. Helvetica Black is a good font to use. Go toEffect > 3D > Extrude & Bevel. Set the axis to 23º, 25º, and -45º respectively, set the perspective to 145º and the extrusion to 865 points.Play with the lights until the sides of the extrusion have good clear light and dark areas.
2 단계
Illustrator에서 3D 텍스트를 복사하여 새 Photoshop 문서에 붙여 넣습니다. DA가 문서의 중간에 오도록 배치하십시오. 다음으로 벽돌 텍스처를 가져옵니다. 이 하나는 Shutterstock에서 왔지만 tinyurl.com/bricktexturesandtinyurl.com/bricktextures1에서 무료 버전을 다운로드 할 수 있습니다. 타일링이 가능하고 3D 높이에 맞추려면 복제해야합니다.
Step 2
Copy the 3D text from Illustrator and paste it into a new Photoshop document. Position it so that the DA is in the middle of the document. Next, import a brick texture; this one is fromShutterstock, but you can download free versions fromtinyurl.com/bricktexturesandtinyurl.com/bricktextures1. You’ll need to duplicate it to make it tileable and fit the height of the 3D.
3 단계
수정> 변형> 왜곡으로 이동하고 점을 이동하여 3D 객체의 시점에 맞 춥니 다. 텍스처의 불투명도를 변경하여 3D 오브젝트를보고이를 원근감의 참조로 사용할 수 있습니다. 모든 직선면에서 같은 과정을 사용하십시오 - 4 단계에서 곡선 모서리를 다루십시오.
Step 3
Go toEdit > Transform > Distort, and move the points to fit the perspective of the 3D object. Change the opacity of the texture so you can see the 3D object and use it as reference for the perspective. Use the same process on all the straight sides – we’ll tackle the curved edges in step 4.
4 단계
곡면을 정렬하는 것은 매우 간단합니다. 먼저 Distort 변환 (Edit> Transform> Distort)으로 원근감을 일치시킨 다음 Edit> Transform> Warp로 이동하십시오. 메쉬를 움직여 곡면을 만들 수 있습니다. 보이는 모든면에 텍스처를 추가하십시오.
Step 4
Sorting out the curved sides is very simple: first match the perspective with the Distort transformation (Edit > Transform > Distort), then go toEdit > Transform > Warp. You can make the curved sides by moving the mesh. Add textures to all the sides that are visible.
5 단계
텍스처로 3D 오브젝트를 복제하고 레이어> 레이어 병합으로 이동하십시오. 그런 다음 필터> 기타> 높은 통과를 선택하십시오. 반경을 5 픽셀로 설정하십시오. 혼합 모드를 하드 라이트로 변경하고 DA의 색상을 흰색으로 변경합니다.
Step 5
Duplicate the 3D object with the textures and go toLayer> Merge Layers. Next, selectFilter >Other > High Pass. Set the radius to five pixels. Change the blending mode to Hard Light, and change the colour of the DA to white.
6 단계
3D 오브젝트 만 복제하고 레이어 스택의 맨 위에 놓습니다. 이제 혼합 모드를 곱하기로 변경하십시오. 벽돌 텍스처 레이어를 선택하고 이미지> 조정> 색조 및 채도로 이동합니다. 채도를 -40으로, 밝기를 -2로 줄입니다. 밝은 영역과 어두운 영역 사이의 대비를 높이고 싶습니다.
Step 6
Duplicate just the 3D object and place it at the top of the layer stack. Now change the blending mode to Multiply. Select the brick texture layer and go toImage > Adjustments > Hue and Saturation.Reduce the Saturation to -40 and the Lightness to -2. We want to increase the contrast between the light areas and the shadows.
7 단계
벽돌로 3D를 만드는 데 사용 된 모든 레이어를 선택하고 레이어> 레이어 병합으로 이동합니다. 이제 병합 된 레이어 위에 새 레이어를 만들고 레이어> 클리핑 마스크 만들기로 이동하십시오. 다음으로 필터> 렌더링> 구름으로 이동하여 배경색과 전경색이 각각 흑백으로 설정되어 있는지 확인하십시오. 마지막으로 필터> 흐리게> 가우시안 블러로 이동하여 반지름을 10 픽셀로 설정합니다. 혼합 모드를 곱하기로 변경하십시오.
Step 7
Select all the layers used to create the 3D with bricks and go toLayer > Merge Layers. Now create a new layer on top of the merged layer and go toLayer > Create Clipping Mask. Next go toFilter > Render > Clouds, making sure that your background and foreground colours are set to black and white respectively. Finally, go toFilter > Blur > Gaussian Blur, setting the radius to 10 pixels. Change the blending mode to Multiply.
8 단계
DA를 선택하고 레이어를 복제하십시오. 중간에 어두운 회색에서 밝은 회색까지 방사형 그래디언트로 채 웁니다. 레이어를 다시 복제하고 무늬 통으로 설정된 페인트 통 (G)을 사용하여 패턴 중첩으로 채 웁니다. 혼합 모드가 곱하기로 설정된 상태에서 아스팔트 또는 콘크리트 텍스처를 사용하십시오. 나는 Shutterstock에서 하나를 사용했다; 무료 DA는 attinyurl.com/concretetexturesandtinyurl.com/asphalttexture입니다. DA를 다시 복제하고 레이어> 레이어 스타일> 획으로 이동하십시오. 크기를 5 픽셀로 설정하고 그라디언트로 유형을 채우고 색상을 흑백으로 선택합니다. 각도를 -85º로 설정하십시오. 또한 패턴 오버레이를 선택하고 아스팔트 패턴을 사용하십시오. 이 레이어는 다른 DA 레이어 아래에 있습니다.
Step 8
Select the DA and duplicate the layer. Fill it with a radial gradient, from dark grey to light grey in the middle. Duplicate the layer again and fill it with a Pattern Overlay by using the Paint Bucket (G) with the source set to Pattern. Use an asphalt or concrete texture with the blending mode set to Multiply. I used one fromShutterstock; free ones are attinyurl.com/concretetexturesandtinyurl.com/asphalttexture.Duplicate the DA again and go to Layer > Layer Styles > Stroke. Set the size to five pixels, and fill type to Gradient, selecting black and white for colours. Set the angle to -85º. Also select Pattern Overlay and use an asphalt pattern. This layer will be beneath the other DA layers.
9 단계
이제 구름이있는 하늘 이미지를 추가하십시오. 사진을 배치했으면 이미지> 조정> 색조 및 채도로 이동하십시오. 값을 색조는 -8, 채도는 -50, 밝기는 10으로 변경하십시오. 그런 다음 이미지> 조정> 사진 필터로 이동하십시오. 색상을 오렌지색으로 설정하고 농도를 50 %로 설정하십시오.
Step 9
Now add an image of a sky with clouds. Once you’ve placed the picture, go toImage > Adjustments > Hue and Saturation. Change the values to -8 for the hue, -50 for the saturation, and 10 for the lightness. Then go toImage > Adjustments > Photo Filter.Set the colour to orange and the density to 50%.
10 단계
레이어> 새 채우기 레이어> 그라데이션 채우기로 이동하여 색상을 진한 회색 및 검정색으로 설정하고 스타일을 방사형으로 설정합니다. 혼합 모드를 Color Dodge로 변경 한 다음 Gradient Fill 레이어의 축소판을 두 번 클릭하면 다시 편집 할 수 있습니다. 일몰 효과를 만들기 위해 그라디언트의 중심을 이동해야합니다.
Step 10
Go toLayer > New Fill Layer > Gradient Fill, setting the colours to dark grey and black, and setting the style to Radial. Change the blending mode to Color Dodge, then double-click on the thumbnail of the Gradient Fill layer so you can edit again. We need to move the centre of the gradient to create a sunset effect.
11 단계
레이어> 새로운 조정 레이어> 그라디언트 맵으로 이동하십시오. 색상을 흑백으로 설정하고 디더 박스를 선택하십시오. 이제 혼합 모드를 Soft Light로 변경하십시오.
Step 11
Go toLayer > New Adjustment Layer > Gradient Map. Set the colour to black and white, and tick the Dither box. Now change the blending mode to Soft Light.
12 단계
더 많은 구름을 만들기 위해 브러시를 수정해야합니다. 윈도우> 브러쉬로 이동하고 일반 브러쉬를 선택하십시오. 다음 사전 설정을 적용하십시오. Shape Dynamics에서 펜 압력을 100 %로 설정하십시오. 최소 직경 21 %, 라운드 지터 30 %, 최소 진원도 34 %. 플립 X 지터와 플립 Y 지터를 사용합니다. 스 캐터링에서 양쪽 축을 틱하고, 스 캐터를 67 %로 설정하고, 지터를 20 %로 계산합니다. 텍스처에서 반전을 선택하고 스케일을 677 %로 설정하고, 텍스처마다 팁을 틱하고, 모드에서 곱하기 및 깊이와 최소 깊이를 100 %로 설정합니다. 기타 역학에서는 불투명 지터와 흐름 지터를 100 %로 설정하고 컨트롤을 Off로 설정합니다. 흰색을 사용하여 구름을 페인팅 할 수 있습니다. 구름을 깊이 추가 할 수 있습니다.
Step 12
To create more clouds we need to modify a brush. Go toWindow > Brushesand choose a regular brush. Apply the following presets: in Shape Dynamics, set pen pressure to 100%; minimum diameter to 21%, roundness jitter to 30%, and minimum roundness to 34%. Tick Flip X Jitter and Flip Y Jitter.In Scattering, tick Both Axes, set the scatter to 67%, and count jitter to 20%.In Texture, tick Invert, set the scale to 677%, tick Texture Each Tip, set the mode to Multiply, and depth and minimum depth to 100%.In Other Dynamics, turn opacity jitter and flow jitter to 100%, with control set to Off.Now you can start painting the clouds, using white, with some grey at the bottom of the clouds to add depth.
13 단계
이제 대기중인 소녀의 사진을 올려야합니다. 이것은 Shutterstock에서 왔지만, 당신은 무료로 얻을 수 있습니다 fromtinyurl.com/waitingprincess1. 사진의 배경을 추출하고 이미지에 소녀를 배치하십시오. 소녀 이미지 아래에 다른 레이어를 추가하고 검은 브러시 (B)를 잡고이 새 레이어에서 페인팅을 시작하여 소녀 아래에 그림자를 만듭니다.
Step 13
Now it’s time to place a photo of a waiting girl. This one is fromShutterstock, but you can get a free one fromtinyurl.com/waitingprincess1. Extract the background of the photo, and place the girl in your image. Add another layer beneath the girl image, grab a black brush (B), and start painting on this new layer to create a shadow beneath the girl.
14 단계
이제 새와 같은 세부 정보를 추가하고 모든 레이어를 선택하고 복제하십시오 (Cmd / Ctrl + Alt / Opt + Shift + E). 복제 된 레이어를 선택한 상태에서 필터> 흐리게> 가우시안 흐림으로 이동하여 반경을 20 픽셀로 설정합니다. 혼합 모드를 Screen으로 변경하고 불투명도를 80 %로 줄입니다. 이렇게하면 이미지에 멋진 광선이 생기고 효과가 더욱 사실적이게됩니다.
Step 14
Now add details, such as the birds, and select all layers and duplicate them (Cmd/Ctrl + Alt/Opt + Shift + E). With the duplicated layer selected, go toFilter > Blur > Gaussian Blur, setting the radius to 20 pixels. Change the blending mode to Screen and reduce the opacity to 80%. This will give the image a nice glow, and make the effect more realistic.
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